Matkat / Retket / Jäsenedut

Kutsu Senioriyhdistyksen kesäpäiville Helsinki/Tallinna 24-25.7.2024. Katso yksityikohtaisempi erittely, ajankohtaista osiosta.
Kerhollemme on varattu 10 paikkaa.

Tervetuloa mukaan ja matkaan!

Seniorikerhomme opastettu linturetki Yyterin lietteille perjantaina 26.4.2024. Koontuminen Tikkulan ABC: oarkkipaikalle klo 9.00.
Katso muut retken yksityiskohdat, Ajankohtaista osiosta.

Tervetuloa mukaan!

Markku ja Seppo

Pro:n jäsenalennus Levi Hotel Spa;ssa, alennus on 40 % huonehinnasta, kun yksi huoneessa majoittuvista on ProSenioreiden jäsen, alennus sisältää myös aamiaisen. Alennus ei koske muita palveluja, kuten esim. kylpylä- ja ateriahintoja.

Kylpylähotelli Peurunka on tehnyt Prosenioreille tarjouksen.
Alennus on 25 % päivän hinnasta, minimissään 2 vrk lomasta.
Tarjous on voimassa ainoastaan yksittäisille kuluttaja-asiakkaille.
Tarjoushintaisia huoneita on rajoitetusti, hinta ei voimassa sesonkiaikana/erikoisajankohtina.
Varaa lomasi heidän verkkosivuilta, koodilla PROSENIORI, jäsenkortti on esitettävä hotellissa.
Varauksen voi tehdä myös puhelimitse 020 751 6300.

Proliiton alennukset vakuutusyhtiö Turvassa ovat voimassa. Liittoalennus on 10 %.

If etuohjelman alennus Ammattiliitto Pro jäsenille on 10 - 15 %, riippuen vakuutusten määrästä.